Agge Svarar



Svar: Ja men självklart!

Dom jag oftast läser är:
Kissies blogg   - Även fast jag avskyr bruden så läser jag den... lite konstigt men tror att andra känner lika som jag.
Dessies blogg  - Även Dessie tycker jag illa om men ifs är det inte så stor skillnad på henne och Kissie så....
Paows blogg  - Den här tjejen gillar faktiskt jag... Hon är inte lika provocerande och dryg som Kissie och Dessie iallafall.
Falsksannings blogg  - Bästa blogg skvaller sajten enligt mig.

Det är väl dom stora bloggarna jag följer sen så finns det ju några små bloggar jag kan titta in på då och då :)
Nadjas blogg  - En tjej som fick barn när hon var 15 år, hon har även varit med i outsiders. Grymt duktig tjej.

Sen är det väl kompisars bloggar och så men orkar ärligt talat inte skriva upp dom. Kan även titta in på  andra bloggar än ovanstående men det är dom  ovanför jag FÖLJER.



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback