Folkrace is in the air?

Det börjar dra ihop sig?
Snart börjar folkracce säsongen för mig igen! :)
Den 22:a maj ska jag köra första tävlingen för i år i Skutskär, kom och kolla?
Jag missar tyvärr första x-cup tävlingen för att jag ska åka utomlans :( men det ska ju bli skönt de med.

Fyfan vad jag saknat folkrace i vinter,
känslan av att stå på startplattan,
man håller in kopplingen,
varvar,
ser 30 sekundersskylten passera
, tummen upp,
stadig blick på det röda ljuset som kort där senare släcks,
släpper kopplingen,
gasen i botten
, sedan börjar det jag kallar för livet!.....
....Sen hur det går sen är ju en annan sak men jag tycker det är kul! jag e nog inte så mkt av en tävlingmänniska men skitsamma!


KOMMENTARER
Enander

Hej :) Ser att du kör folkrace, där har vi nåt gemensamt ;) hur länge har du kört?

2010-07-20 01:07:24
URL: http://enaander.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback