Sjukt jävla irriterad :)

TJOOO just nu e jag irriterad, inte lite heller.... Men det är just det, JAG VET INTE PÅ VAD!!! jag får något rus!!

Aja kom på ngra saker som  irriterar mig´iallafall:

Folk som låssas bry sig om man mår dåligt även fast dom endast är nyfikna på vad som hänt.
Rykten
Fjortis bloggar som bara snackar skit om andra fjortisbloggar -.-
Folk som ljuger för uppmärksamhet, liksom come on??
Folk som spammar sin länk till sin blogg för att få läsare, HALLÅ! Orka läsa en sån blogg liksom? Har så dåligt med läsare så man måste spamma? Finns ju alltid en anledning till att man inte har några läsare right?

Folk som låssas må mer dåligt än dom egentligen gör, åter igen; FÖR UPPMÄRKSAMHET




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback