Folkrace i Söderhamn

Körde idag det gick väl inte sådär jätte bra då haha :) som vanligt med andra ord


*Körde ner från trailern och til depån upptäckte då att drivaxeln (eller vad de nu heter :S) hade gått sönder så va bara att byta den :)

*Första heatet blev det en sådär start och jag var jävligt seg runt banan, kom 5:a

*Andra heatet låg jag etta i starten  men i första kurvan fick ja mkt med sladd å alla bilar ba poff in i mig :( kom 3:a

*Tredje heatet så när jag skulle ställa mig på startplattan gick servostyrningen sönder, och den blien är inte lite tung bara utan kinda mkt utan servo.. men gick typ lite mer än ett halvt varv sen vet jag inte riktigt vad som hände med kom utanför banan å på två hjul och nära en rull, typ fick en bil i sidan ,,

*sen körde pappa upp bilen på trailern då gick bromsarnma sönder så har inge bromsar nu heller :)





blir bara att laga nu då inför berget 




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback