Vår vitaste ros

Jag blev fan glad nu, hittade en låt av misstag som jag lyssnade skit mycket på när jag var liten.
Första gången jag hörde den så av min komentar "Mamma den här låten är så fin så jag nästan gråter av den" och då var jag bara 3 år sen lyssnade jag på låten 24/7 typ hela dagisperioden :) fan börjar nästan grina av den nu bara för jag får så många minnen av den.



Jag ser hur du leker med din båt av bark
i vårt äventyr har du varit stark
det är inte lätt min lilla vän jag vet
när man ska bevara en hemlighet

Busunge du är söt och rolig
väldigt modig, våran kämpe
envishet syns i dina ögon
var helst när far han sticker upp med sin nos
Rasmus du är vår allra vitaste ros

du som redan kan ta hela fem simtag
sätt dig här å ge mig en bamsekram
de känns som du är min egen lillebror
med dig växer jag och känner mig stor

Busunge du är söt och rolig
väldigt modig, våran kämpe
envishet syns i dina ögon
var helst när far han sticker upp med sin nos
Rasmus du är vår allra vitaste ros



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback