Taggar helgen (:

japp, i helgen blir det folkarce, 2-dagars i Årsunda.. JAg börjar bli taggad nu, men jag kmr inte hinna träna ngt eftersom jag är borta då de e lite kasst men iallafall, jag tror det är värt att komma och titta på folkracen, det är över 270 anmälda!!
Hoppas det går bra för mig nu då.. Och alla andra såklart (Y) Jag slipper dela bil med min låssas mamma nu iaf jag ska köra vectran, aa hons ka åxå köra en vectra men endå .. Och så ska danne köra sin första tävlning med en bil jag tänkta bygga om te folkracebil fast tröttna så köpte han den å byggde klart, hoppas det går bra för han å :D Men det kmr nog bli en tuff match ;)



jag till vänster, pernilla te höger ^^


//aggeeäh :*


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback