Pancakes och alborgen

Tjobba! Idag så har vi eget arbete vilket innebär att jag inte behöver åka till skolan utan jag gör det jag ska hemma när det passar mig!
 
Jag och Elvin vaknade ganska tidigt men gick hem till min mamma för frukost eftersom mina yngre kusiner är här på besök. Elvin ääälskar dom! Han har varit hur nöjd som helst hela morgonen, jag har tillomed hunnit skriva ett CV, gjort amerikanska pannkakor till hela klanen och nu bloggar jag!
 
Det är ju Danielhelg den här helgen så han ska dit senare idag, då åker jag och klanen till Alborgen. 
 
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback