6 saker som redan är uttjatade 2014

Jag är en sån slags person som ofta reagerar, iakttar och funderar. Börjar blir aningen less på vissa saker. JAg älskar att göra listor. Så här kommer en.
 
  1. På första plats finner vi hysterin över facebookgrupper. Dom har alltid funntis där men inte upptäckts för hela världen förren nu. Vilket också har resulterat i många människor på samma ställe, oftast en ynklig mänsklig stackars admin = KAOS. Mobbing, bråk och onödigt vetande.

  2. Dessa jävla lastpallar. Kom igen, snart har hela Sverige minst en lastpall i sitt hem. Okej när man bygger soffor och liknande av dem, då kan de se så individuella ut, då syns inte ens dessa fulingar men när alla har en lastpall som sänggavel eller vardagsrumsbord?! Hur kul är det?
    P.s visste ni att i princip vad som helst kan ha fraktats på era lastpallar? Allt ifrån sjukhusavfall, bajstunnor till farliga kemikalier. Jag som är in om branchen skulle då aldrig lägga min macka på dom eller sova med en ;)

  3. Vi fortsätter på samma tråd... Kabeltrummor som bord. Eh. Grattis, du målade en kabeltrumma vit och.... Eh.... IKEA nästa?

  4. Pysselgrupper på facebook. Numera är vi alla med i minst en pyssel- eller återbruksgrupp. Dom var skitroliga fram tills vi blev så förbannat många, för det enda jag ser nu är "hej jag köpte en kista på loppis, målade den vit och skrev carpe diem"

  5. Och det leder oss till just Carpe Diem. Kan vi snälla, snälla komma på något nytt citat nu?

  6. Likadana tatueringar. Sjukt modernt med tatueringar idag. Helst en fjäder, drömfångare, evighetstecken. Typ som ALLA andra. Kul. Nej.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback