Väldigt jobbigt just nu.

Dessa två senaste dagar har varit tunga och oroliga. Det är nämligen så att något är knas med Elvin.
För ca en månad sedan började han bli knasig i magen, inte jättemycket men jag märkte förändringar. För ca en vecka sedan började hans matlust bli sämre. I torsdags natt så hade han väldigt ont i magen. Fredagen var som vanligt, men natten till lördagen hade han ont igen. På lördagen så var det knasigt i magen och det blev tre lösa blöjor, nätterna har efter det varit lugna men på dagarna har vi fått byta otrevliga blöjor och det har även kommit två kräkningar, en mindre och en större (den större igår kväll). Igår uppsökte vi läkare och han misstänker glutenallergi. Idag har vi tagit prover och nu bara väntar vi.
Allt jag hoppas är att det bara ska vara någon skitbakterie eller något virus. Jag vill INTE att det ska vara glutenallergi.
Skulle inte glutentestet visa något så ville läkaren gå vidare också vilket gör mig ännu mer orolig. Jag hatar den här väntan. Den tar hårt på mig. Jag vill bara att Elvin ska få ha det så bra som möjligt.
 
Inatt, idag och natten som kommer ska Elvin få vara hos Daniel som hanterar detta mycket bättre än mig. Han är lugnare. Vilket jag tror är bättre för Elvin eftersom han känner av mitt mående ganska snabbt.
 
Men gluten... Tänk vad jobbigt allt kommer bli. Det är ju fan gluten i ALLT.
 
Älskade, älskade unge, som att det inte räckte med astman <3


KOMMENTARER
Maja

Hoppas allt är bra med er! Väntar förväntansfullt på nya uppdateringar, hoppas du kommer igång och fortsätter skriva! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback