Att lämna på dagis

Sitter i skolan och har rast, är lite kluven.. Lämnade Elvin på dagis imorse i vanlig ordning men denna gång grät han inte?! Alla tidigare gånger har jag lämnat honom, han varit jätteledsen och jag gått runt hörnet och bölat lika mycket jag med som den hårding jag är. Men idag då?! HAN GRÄT INTE?! Hatar han mig nu? Jag grät även dnna gång bakom hörnet. Men nu för att han inte grät. När i helvete är jag nöjd?!
Ioförsig sov han hos morfar igår så då var det han som lämnade på dagis, kan det bero på det? 
Åh, dessa mammakänslor.
 
 


KOMMENTARER
Fawkes

Att han inte gråter är ett tecken på att han litar på att du kommer tillbaka så se det positivt =)

2013-09-13 16:50:14
URL: http://fawkes.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback