Kallt satan

Sitter på rast i skolan. Kallt som attans, nackdelen med den hör utbildningen är att 80% av skolan består av stora kalla verkstader så klassrummen är svinkalla.. Men vad gör det om 100 år?
Elvin fick vara med Jocke idag, han är ledig så dom glider runt på massa ärenden :) inatt ska min lillknodd få sova hos sin pappa, lite jobbigt för jag saknar honom men det går bra! Imorgon far vi mot falun för lite folkracekörande som de idioter vi är. Kallt och jävligt :)
Märks det att jag är fryssen?

Iallafall, den där korkade kommentaren från den lilla skitungen kommer jag inte lägga tid på något mer. Mrn tack frpn er andra som kommenterade vettigt här och på facebook och engagerar er. Ni är bäst!
Har fått tillbaka blogglusten tack vare er som peppar!

bild på en busunge från igår


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback