Oflyt

Det är bara oflyt just nu på grund av olika saker. Kan ju dela med mig med två av dom...
Igår skulle jag ha APL. Första dagen. Åkte hemifrån jättetidigt för att jag HATAR att komma prick eller efter man börjar. Skulle hämta papper hos mamma först bara. Låter bilen stå igång så den får bli varm. Går ur. Stänger dörren. *KLICK* Jajamen! Biljävlen gick i baklås. Så där stod jag med en låst bil igång. Fick kasta oss in i mammas bil och gasa till Valbo för att hämta extranyckeln. Kom en halvtimme försent men dom på företaget var jätteförstående och skrattade bara. Haha sånt som händer men jobbigt att det skulle ske första dagen...
Men fick en superbra handledare och tyckte det var roligt.

Men inatt vaknade jag av världens smärta i ena örat. Hör ingenting på det. Skulle gå upp och ta alvedon så bara snurrade allt och det blev ännu värre i örat. Låg vaken större delen av natten tack vare detta. Blev ingen praktik idag däremot ett besök på hälsocentralen. Jag orkar inte! Gör mig och min familj friska! Vi vill leva livet! Jag vill ha praktik!


Blev bjuden på mat hos mamma min igår iallafall :) ♥


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback