Barnvagnstokig

Är det något jag blivit så är det barnvagnstokig. Elvin har för tillfället tre stycken vagnar, en Emmaljunga citycross, en Emmaljunga scooter och en Silver cross sulky. Men det räcker inte! Eller jag skulle kunna byta ut scootern och sulkyn. Men helst skulle jag vilja ha alla!
Devagnar jag vill ha är: 
*Bugaboo Buffalo
*Bugaboo bee+
*Babyzen yoyo
*Emmaljunga ozone
Så om ni någon av dessa och vill sälja så är jag intresserad ;)
Jag skulle kunna strunta i och köpa saker till mig själv bara för att få dessa gudingar<3


KOMMENTARER
Niccy

Åh ja, de finns så många fina vagnar, finns många jag skulle vilja ha :D

2013-09-12 11:57:11
URL: http://niccy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback