Akuten

Sitter på akuten i Gävle. Jag hatar det. Elvin är rosslig och har fått luftrörsvidgande och kortison av en läkare. Just nu väntar vi på en barnläkare. Jag HATAR när mitt gohjärta är sjuk. Det förtjänar han inte. Och inte nog med det så alla dessa syresmättnadsmätningarna och maskerna ger mig massa flashbacks. Det var inte längesedan jag satt på samma sjukhus och tog farväl av en mycket älskad person i mitt liv. Hon avled ju pga lungfibros så dessa apparater var vardag för henne och oss runtomkring de sista veckorna. Det gör ont i hela mig. Rädslan att elvin ska råka ut för samma är enorm trots att risken är minimal. Han sover nu iallafall. Kan inte sluta titta på honom.


KOMMENTARER
Anonym

Hur gammal var hon?

2013-05-13 14:22:02
Johanna

Hej,

Jag håller på att göra en undersökning för att ta reda hur gravida ser på träningskläder och utbudet av träningskläder för en växande mage. Hittade till din blogg genom att söka på olika gravidbloggar, eftersom gravida kvinnor och nyblivna mammor är målgruppen. Menar inte att spamma eller så, men behöver verkligen din hjälp!

Det skulle uppskattas så enormt om du ville ta dig tid att svara på formuläret. Tar bara max 2 min eftersom det är 9 "klickfrågor". :-)

Här är länken: https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3xhtcSPeZxoFa6x
Sista dagen att svara är imorgon innan kl. 12.00!

Trevlig kväll & tack i förskott :-)
Mvh,
Johanna

2013-06-03 21:25:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback