WTW? (What To Wear)

Nu har jag tagit bort inläggen om "kompisen" som önskade livet ur mitt barn, känner att det är inte ens värt en plats här i min blogg. 
Ni är underbara iallafall och stöttar med era fina ord! Gofisar hela bunten! <3
 
Anyway så sitter jag här och kollar på kläder inför studentkryssningen som är om en månad, men jag vet då verkligen inte vad jag ska ha på mig? Tycker inte det finns någonting som är snyggt i affärerna. Jag är inte snygg. BLÄ! Aja, det får bli som det blir, jag lär ju inte ha mindre kul för det. Fast.... Jag kommer sakna Elvin. Inte lite heller. Min lilla Bus <3
 
La till några kläder i min Love basket eller vad sjuttsingen det heter, 
Chi-Chi | Dress
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback