Nyårslöfte

Jag har tänkt på ett nyårslöfte. Har aldrig haft något riktigt sånt vad jag kan minnas men en sak jag tycker att jag och många andra är dåliga på är att berömma varandra, att berätta att vi tycker om varandra. Sånt kommer oftast fram när man pratar med någon annan. Man glömmer lätt att säga det direkt till personen i fråga fast alla människor ibland behöver höra vad dom gör bra eller att dom är omtyckta och betydelsefulla för någon.
Alla tjänar i längden på sånt här.

Så jag ska alltså bli bättre på att visa min tacksamhet mer.
Bli bättre på det ni med!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback