Härlig jul

Julen var jättebra! Elvin sov ju hos Daniel så saknade honom på morgonen och förmiddagen men han hade det bra! Jag och Jocke började med att åka till hans Mormor och firade lite där med mat och grejer.
Efter det fick jag tillbaka lillprinsen så åkte vi vidare mot min käre far och co. Där blev det en läskig tomte (enl elvin), julklappsutdelning, massa mat och mys! Är supernöjd med alla våra klappar.
Åkte hem sen och la Elvin pch kollade på Tomtn är far till alla barnen, riktig kult!

Idag far vi mot mamma min för julfirande där och imorgon är det firande hos Jockes pappa. Haha det tar aldrig slut!


Den här julklappen av Morfar och Åsa var mycket populär. Följ mig på insta (@aggehh) för att se en video med den!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback