Föredrar örat istället för rumpan

Jag är en mycket, mycket trött kvinna... Jag ska försöka hitta ett sätt att leva hela dagen. Min stackars Elvin är väldigt förkyld, tror han hade lite feber igårkväll också, vet inte eftersom den där förbannade termometern försvinner när man behöver den. Han är iallafall på ganska bra humör min grabb det blir nog en prommis ner till stan sen kanske och införskaffa sig en dyr jäkla örontemp. Rumptempen bara försvinner sen on jag ska kolla febern på mig eller Jocke så känns inte rumpisen som ett alternativ haha.
Sen måste jag komma ihåg att åka förbi skolan och lämna in en uppgift.

En gammal bild på mig, jag är inte i fotoskick så...
Har färgat håret i den färgen igen..


KOMMENTARER
Malin Kahlin

Kag hat en sån där örontemp till Elsa och är SKIT BRA ;)

2013-12-17 17:48:15
Malin Kahlin

Kag hat en sån där örontemp till Elsa och är SKIT BRA ;)

2013-12-17 17:49:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback