I helgen?

Imorgon är det folkrace i Skutskär. Känner mig ganska sugen att åka och titta. Vädret ser ganska lovande ut också!
Otroligt, i vanliga fall brukar det antingen vara 35+ grader och steknde sol ELLER typ 35- och två meter vatten..... Typ....
Denna bild på mig är från Skutskär 2009, bilen stannade i djupaste vattenpölen! Ser jag sugen ut? Ska jag köra där igen så ska jag fan ha gummistövlar och paraply i beredskap i bilen om den skulle stanna på banan.
Fick även hjärnskakning den tävlingen........


KOMMENTARER
Anonym

Denna tävling skulle det varit tillåtet att köra i bikini! Det är bland det värsta jag varit med om!:-O

2012-09-07 14:47:22
URL: http://pillson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback