Tappar bebisen men inte telefonen.

Peaches Geldof var ute och gick med barnvagnen med sin nykläckta bebbe, snacka i telefonen samtidigt och hade dålig koll (säkert tack vare telefonh*lvetet) och barnvagnen tippar. Detta kan hända vem som helst men det folk reagerat starkt på är att bruden verkar välja telefonen i första hand eftersom hon blåhåller den och fortsätter prata?! Hennes samtal pågick innan, under, och bra länge efter att hon baxat ihop allt igen. 
VAD TYCKER NI OM  DETTA BETEENDE?!

Jag tycker det är bedrövligt, jag hade slängt iväg telefonen!


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

men fyfan !! Man skulle ju släppa telefonen direkt - oavsett !!

Svar: Ja eller hur!
Aggeh

2012-10-23 13:43:15
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Caroline Andersson - Mamma till Elias

Uscha, jag hade också kastat telefonen, det har jag gjort hemma bara när Elias har ramlat och är lite ledsen för att kunna trösta honom.

Här i stan var det två kvinnor som började bråka och slåss och den ena kvinnan bar på sitt barn som hon bara släppte i backen, jag fattar inte vad det är för fel på folk.. :o

Svar: Det känns som det är en typsik mamma reaktion! Telefonen är inte ens en bråkdel så mycket värd som ens barn är! :o Men Peaches är väl känd för att vara lite tattig.... :S
Men herregud! Finns alldeles för många idioter, fyfan!
Aggeh

2012-10-23 13:45:27
URL: http://caroliinea.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback