SKITGREJER igen

Går det nå bra eller?
Hade precis fått Elvin att sova sin förmiddagslur. Går mot kylskåpet för att hämta den där pizzabiten som blev kvar av min underbart goda american pizza place pizza igår. Letar som en tok i kylen, fanns den där? NEJ! Min mamma hade tagit med den till jobbet och ska äta upp den själv! SÅ HIMLA FEL DAG ATT GÖRA DET PÅ! Jag är skittrött och orkar verkligen inte ställa mig och laga mat. Åt h*lv*t* med allt. 
Nu struntar jag i att äta helt enkelt. Smart? Näe, men vill sova.


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

Sådär hade jag det också när jag bodde hemma ;) Sparade alltid en bit till dagen efter, men varenda jävla gång hade min fosterpappa käkat upp den xD Slutade med att jag fick skriva en lapp: "GE FAN I MIN PIZZA!" - haha :s

Svar: Haha brukar också skriva lappar på mitt godis tillexempel! :D
Aggeh

2012-10-09 14:08:45
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback