full rulle kanelbulle

Full rulle hela dagen har det varit för oss! Först blev det körlektion, och eftersom jag hörde en viss tjej som viskade "undra vart fan hon gjort av ungen nu då?" jaaa du bruden, du vet den där lådan jag pratade om i tidigare inlägg?
Haha nä då, han var med sin morfar:) efter körlektionen blev jag bjuden på lunch hos farmor .
Sen var det bara att flyga iväg på föräldrargruppen, denna gång var iallafall en till tjej där med sin dotter.
Hann knappt där innan vi for till sjukhuset för att hälsa på en nära släkting. INTE kul. Hann knappt fätdigt där heller förren vi var på födelsedagskalas, därefter hämtade vi en bil. Tvärslut nu.




Elvin och min låtsaskusin Alice på Alice's mammas kalas :)

Elvin har hittat nya ljud också! "DADADADADADADADABÖBÖBÖBÖNANANA"


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback