Vitare tänder med Blue Illume!

Idag låg det en lite annorlunda tandborste i brevlådan.

Tandborsten heter Blue Illume och borstar inte bara tänderna rena utan bleker även tänderna samtidigt som den motverkar de bakterier som skapar plack och tandköttssjukdomar! Enbart med hjälp av ett slags blått ljus, ja och så vanlig tandkräm! Låter det inte otroligt bra?

Läs mer eller köp fantastiska tandborsten på www.blueillume.net den är din för endast 149:-


Nu tänkte jag använda denna i en månad i sträck och sedan berätta för er vad jag tyckte om den!

Mina tänder och munhälsa just nu:
Jag har ljus gula tänder förmodligen från mitt tedrickande och mitt tandkött blir ofta inflammerat.


Bild på mina tänder just nu (observera att det är svårt att få en rättvis bild, bilden är tagen med blixt):



Så om en månad skriver jag om min tand- och munhälsa igen och visar er en efterbild!



KOMMENTARER
Renata - gravid v 39

Oj vad coolt, det vill jag verkligen se resultat på!



Sv: Åh du, jag har druckit hallonbladste i två veckor och får bara onda sammandragningar som inte leder nånstans. Ananasen är bara gott, vi får se om en vecka eller två när jag är riktig desperat om jag provar resten av de där tipsen! :D

2012-05-10 21:50:53
URL: http://renatas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback