Tänk om...

...Ärtan skulle vara mörkhyad när han kom ut?! Det är omöjligt men endå, kanske har någon mörkhyad gjort mig gravid i sömnen? :O Fast jag måste erkänna att jag skulle bli yttepytteglad för att jag tycker att mörkhyade är så fina!
Om det skulle vara så, så hoppas jag iallafall att det var Mohombi (fast han e ganska ljus) eller 50 cent, dom e snygga! Fast gillar inte 50 cents musik......
Haha stackans Daniel...<3
Om jag fick ha två pojkvänner så skulle jag iallafall ha Mohombi också. Jag är lite kär i honom.


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

det är inte alls omöjligt Agnes ;) Det kan faktiskt hända, det slår runt i arvsanlagen så två "vita" människor kan faktiskt få en mörkhyad bebis. Det har hänt , men är sjukt ovanligt! :P

2012-05-22 14:19:47
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback