Nytt bloggnamn, MEN VAD?

Jag är urtrött på bloggnamnet "Aggehh - När röda lampan slocknar börjar mitt liv" Det låter så fjantigt och det gick väl an när jag bloggade mest om folkrace (det är det jag menar med röd lampa, när röda lampan slockar då går starten)
Men vad ska jag heta istället? Aggehh tycker jag inte heller om egentligen men orkar inte byta bloggadress.

Ni får mer än gärna komma med förslag! När jag fått några förslag så lägger jag upp alla i ett inlägg och länkar dessutom er som gett förslaget/förslagen. Sen får vi se om vi kör en röstning eller hur vi gör.
Det ska vara ett bloggnamn som lockar läsare och beskriver bloggen lite.

Namn som INTE kommer på fråga:
*Ung och gravid/mamma
*Mamma Agnes

Osvosv...
Därför att detta är INTE en mammablogg! Detta är en blogg om MEJ och jag bara råkar vara blivande mamma.


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

Det var synd att du inte ville ha namn relaterat till din graviditet o.s.v , för annars gillar jag "Agnes och ärtan" :)

2012-05-05 10:38:06
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Josefine

Agnes - 17 år - vardag & mammaliv.



Eller nåt sånt kanske. :)

2012-05-05 16:39:19
URL: http://snuttiis.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback