Mot Kyrkberget!

Färdigfixad e jag för att åka mot ännu en dag fylld med folkrace. Heja Daniel!
Iallafall, inatt så drömde jag att en kompis till mig (Helena) tränade gymnastik (?!) och att jag tittade på. Hon var skitkass haha! Så när hon hade tränat klart så satt vi utomhus och det var vinter, så helt utan anledning kastade jag snö i hennes öga och så tog jag även upp en bit snö och ät.... En bit som var gul?! Sen vaknade jag och mådde illa. Haha vad är det för fel på mig?


Har ngra tidsinställda inlägg som kommer upp under dagen så ni inte blir helt sysslolösa. Bland annat veckans mest läsvärda blogg. Sen får vi se när jag kommer hem helt enkelt.
Kolla ögonen blev skitkonstiga!


KOMMENTARER
Åsa

Vad fin du är!!

Jag ska ta fram en produkt att ha med i tävlingen, ska grunna på något bra under dagen. Påminn mig om jag glömmer, jag är ju lite virrig.. hihi..

2012-05-27 10:31:12
URL: http://hafva.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback