5 "kändisar" jag är lite kär i.

Förutom Daniel finns det några goa grabbar jag är lite småkär i! Jag har en tendens att fasta för de som ser lite borta och puckade ut av någon anledning? Sen fastnar jag även för dom som är supersnygga och goa också :)
  1. Mohombi 
    Såklart och som sagt. 

  2. Sean Banan
    Jag vet inte varför men på något jäkla vis är han förjäkla go!

  3. Han som sjunger i Mange Makers
    Han ser så borta ut, haha! Lite kär i honom också! Klockren grabb. 

  4. Sebastien Loeb
    Världsmästaren i rally. Lika där, fastnat för honom för att han ser bara helt borta ut? Lite trött sådär... Spelar ingen roll om han flinar eller inte, hans ögon ser lika döda ut endå, och jag gillar det. Tokigt.

  5. Big brother Lars
    Han är verkligen inte min typ av kille, jag tycker inte ens han ser bra ut, men han är verkligen speciell haha.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback