Goodiebagtävling

Nu så ska jag fresta er lite, det är nämligen så att jag håller på att ordnar goodiebag tävling åt er! Som alla TJEJER kommer att kunna delta i. Vem älskar inte goodiebags? Håller på att samla ihop sponsorer för fullt och har redan fått ihop några, endast de bästa företagen (enligt mig)! Tävlingen beräknas komma upp i slutet på maj/början på juni.
(Är du företag och intresserad av att vara med och sponsra, maila [email protected])

Så länge kan ni hålla utkik på Monias blogg där hon ska dra igång en goodiebagtävling vilken dag som helst med en goodiebag värd ca 14 000 kr!


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

woohoo, jag ska absolut vara med och tävla i din, jag menar; jag kan ju inte vinna min egna :( :(

2012-05-14 14:26:47
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback