Godmorgon!

Idag regnar det, alla klagar, inte jag, jag tyckte det var på tiden nu, mysigt med regn ibland!
Kom iallafall ut ur duschen nyss och sitter här och gruvar mig inför dagens värsta - hitta kläder som passar... Om det inte var så kallt och så många skulle titta så skulle jag gå naken. Det är enormt drygt.
Jag måste sluta duscha så mycket också förresten. Jag duschar 2 gånger per dag, fast jag inte ens behöver! Det är bara skönt när man har ont lite här o där men huden min ser ut som en 80-årings.
Jaja, idag ska jag försöka ta mig till coop och hämta ut paket sen är det ett barnmorskebesök inplanerat. 
Bilden är från igår....


KOMMENTARER
BajsMalin - Mamma till Kiddo ♥

Hoppas att jag kan kommentera nu! Verkar vara något fel på sidan?

SÅ FIN DU ÄR MED DIN MAGE!! :)



sv: Nässpray is the shit!! Jag blir också beroende flera gånger om året, efter varje förkylning som du!



Lycka till hos BM!

2012-05-09 11:15:16
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Sandra S

Sånna som du gör mig glad. Att du är så pass stark att du känner att du klarar av ett liv med ett barn som ung är amazing. Go girl!

2012-05-09 11:46:47
URL: http://sandrasandberg.forme.se
Nataschan

vilken fin gravid bild! framkalla och sätt det i lillens rum! ;)

2012-05-09 23:07:25
URL: http://macbeth.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback