Daniel värsta fotografen.

Är hemma från cruisingen, har varit det en bra stund. Att vara på cruising höggravid, njaaa inte mit grej kanske. Skönare att vara hemma :)
Men en lite kul grej är att Daniel har köpt sig en systemkamera! Jättekul ju! Lånade den och knäppte några kort, men kan tyvärr ej visa er dom då han har kameran och inte är här :(
Jaja, känns bra iallafall att han har en riktigt bra kamera nu när Ärtan snart kommer, jag kommer vilja ha miljoner bilder på honom varje dag! Dom växer ju så fort, då är det viktigt att dokumentera, och extra bra om det blir bra bilder!
Fick en bild jag också iallafall med min gamla hederliga digitalkamera!


KOMMENTARER
The Life Of Yarp - Tävlingar!

Snygg bil :).



SV; Ja, det är ju inget vidare men ibland är de tju behövligt. Nu hoppas jag att jag slipper återvända dit i alla fall.



Hade också velat köra folkrace, haha, fast ja du är bara kartläsare eller? Vore grymt kul att prova på att köra det någon gång :).



Aha, du har inte så långt kvar nu då? Är du nervös inför förlossningen?

2012-05-13 09:06:34
URL: http://yarp.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback