Börja videoblogga?

Något jag gillar starkt med andra bloggar är när dom videobloggar! Okej nu finns det vissa undantag, det finns alldeles för många som gör videoinlägg där dom mest sitter och uttalar massa vokaler som "ööö" "aaa" "ååå" och berättar om INGENTING.
Men dom som faktiskt säger något vettigt gillar jag! Bloggen blir mycket mer levande med videoinlägg.
Jag skulle vilja börja videoblogga om jag inte var så fruktansvärt feg och hade så kasst självförtroende, men kanske får jobba på det och spela in några videobloggar? Risken är dock stor att det bara blir tomprat men försöka går ju! :)
Vi får se vad framtiden har att bjuda på! Några videos här på bloggen har jag ju, men ingen videoBLOGG... Videosarna hittar ni >HÄR<



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback