Fråga+Svar

Svar: Det var en bra fråga. Och nej jag tror faktiskt inte det. Inte på hans ansikte iallafall eftersom jag personligen inte tycker att barn+internet hör ihop. Och Jag förstår mig inte på dom som lägger ut riktiga familjebilder på internet, hur kul kan det vara för barnet när han/hon är 15 år och hittar det? Det tror jag inte är så uppskattat. Min blogg är för "stor" (fast den är inte stor, STOR men för stor) för att jag ska göra det, men sen vet man aldrig någon bild kanske det kommer, men inte dagligen på just honom och hans ansikte om man säger så :)
Om ni undrar något så är det bara att fråga på vet ni! Svarar alltid på något vis, mail, kommentar eller inlägg :)


KOMMENTARER
Malin

jag tycker du gör rätt i att inte visa bäbis på bloggen.

Jag, själv skriver inte ens F´s namn på min blogg.

2012-03-25 21:01:17
URL: http://blogg.mama.nu/folkracemorsan


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback