Vart tog naglarna vägen?

Sitter och försöker pressa ner goodiebaggrejerna i paket som ska skickas till de två vinnarna, men jag har för små paket! VADSJUTTON! Jaja, jag får kanske lägga ut extrapengar endå på att skicka paketen, ååååååååååh!
 
Iallafall så har folk funderat vad som hände med "Veckans nageldesign" "Veckans nagelmyt" osv, och JA det undrar tamejtusan jag också... Så därför drar jag igång det igen, bra va? Kör lite naglemyter, nageltips och nagelskola då och då.
Jag är ingen expert på naglar men har lärt mig väldigt mycket så om ni undrar något så är det bara att fråga, jag svarar om jag vet svaret :)

Här har ni dagens slitna, bleka, osminkade Agnes med dagens enkla men otrooooooligt snygga naglar, ska visa bättre bild på dom sen, har visat lacket tidigare men måste visa igen.


KOMMENTARER
IDA

oh fint lack :D

P.S Vinnaren av solglasögon är presenterad här:
http://adaras.se/2012/july/vinn-ditt-favoritsmycke-fran-fringley.html#comment
Kul att du var med och hoppas du är med i den nya tävlingen :D

2012-07-16 14:24:15
URL: http://adaras.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback