Mammalediga dagen

Måndag var det här! Börjar verkligen känna av hur det är att vara mammaledig. Sitter här hemma, bara jag och Elvin, alla andra är på jobbet. Lite tråkigt faktiskt. Vill att föräldragruppen ska starta igen snart. Sen ska vi anmäla oss till babysim också som börjar i höst, då blir det lite aktiviteter iallafall.
Om du bor i Gästrikland och är mammaledig hela dagarna du med, hör av dig så kanske vi kan hitta på något sen?

Iallafall. Idag ska jag bada, klippa klor och gosa med marsvinen, imorgon flyttar dem. Ååååh kan knappt gå in i rummet där de bor för jag bara blir så ledsen, men vet att det är bäst för både deras och Elvins skull. :love:


KOMMENTARER
LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

Shuue! allt bra med dig? :)

2012-07-30 13:53:29
URL: http://nattstad.se/babustyle
Monia - mamma till Tuvalie

men hör av dig någon dag, jag sitter ju också bara hemma :D

Svar: Ja, jag får göra det! :)
Aggeh

2012-07-30 22:49:00
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback