Dagens...

Dagens vill ha: Maj
Dagens klädsel: Gravidjeans, blåvitrandig tröja
Dagens frisyr: Utsläppt as always... Slitet och oplattat...
Dagens händelse: Åkte till Gävle/IKEA för att titta/köpa lite grejer till lillgrabben
Dagens låt: Ingen alls..
Dagens planer: Gå och lägga mig.
Dagens saknad: Sommar
Dagens dummaste: Min lathet
Dagens sjuka: Att invandrare ska få gratis körkort.... Varför? Alla människor ska väl behandlas lika?
Dagens drog: Bloggen
Dagens roligaste: Ett mail jag fick!
Dagens favorit: Mina byxor
Dagens köp: Grejer till ärtan
Dagens godis: Gofika på IKEA
Dagens humör: Halvsjuk men kämpar på
Dagens ord: Suck


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback