Sprängda tuttar

Gomorron typ.
Inatt var en mycket bra men läskig natt. Elvin sov från ca 22.30 till 05.00 Jag vaknade endå två gånger därimellan och var tvungen att se om han andades.. Sen där vid 5 i princip väckte jag honom för tuttarna var sprängfyllda, Vilket dom känns fortfarande, tyyyyypiskt.
Typ så här:
Efter det så sov han till 8 och då klev vi opp, han är då världens finaste, så härligt när man kliver upp och ska hämta honom i spjälsängen så gnäller han först men när han ser mig och har säger "heeej" så möts man av Sveriges kanske vackraste största leende! 

Att bero på leende så skrattade Elvin till i förrgår så att det lät! Sedan dess har han gjort det två gånger till. URMYSIGT! 
Herregud allt går för fort, kan inte tiden gå liiite saktare?

Och att bero på att tiden går fort.... Imorgon fyller jag 18 år! Det är också otroligt. Gammkärring.....
Hela livet har jag längtat efter den ålder, få körkort och dricka laglig, få bestämma över sig själv osv, osv... Fast nu blev det inte lika viktigt längre när jag fick Elvin. Nu är han viktigast, jag får endå inte dricka eftersom jag ammar tillexempel. Fast det var väl bara ett i-landsproblem egentligen.


KOMMENTARER
Åsa

Hej finaste!
Sprängfyllda tuttar är såååå smärtsamt, tyckte jag i alla fall.
Ibland gick jag upp nattetid eller tidigt på morgonen och "sköt ut" övertrycket i handfatet.. du vet mjölkade ur lite.. hihi..
Kram!

Svar: Hehe, jaa det är inte trevligt, så fick jag göra imorse också! :)
Aggeh

2012-08-06 10:26:15
URL: http://hafva.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback