Kroppen snart 3 månader efter förlossning

Min kropp har återhämtat sig otroligt bra, alla gravidkilon försvann av sig själv och magen har bara lite till att dra ihop sig för att se ut som förut.
Dock så är hålet där jag tidigare hade navelpiercing typ... förstört.. Så mitt tips - så fort mi planerar en graviditet eller upptäcker att ni väntar barn -  TA UT PIERCINGEN så det hinner växa igen.
Jaja, för i övrigt så funkar kroppen i princip som den gjorde innan graviditet. Tack vare att det blev ks så är "de nedre regionerna" precis som innan.
Lite svårt har jag dock fortfarande att resa mig upp i sängen emellanåt, men det är väl träna som gäller.
 
Ah juste... Tuttarna.... Dom kan dra någonstans och gräv ner sig, stora och hoppiga och äckliga, måste typ hålla i den när man går ner för trappen för att undvika en dask i fejjan. Skämt åsido..


KOMMENTARER
Josefin

Måste tyvärr meddela att gammal navelpiercing där inget smycke suttit på ca 9 år inte heller ser så snygg ut efter en graviditet.

Svar: Kan tänka mig det.... Fast det verkar vara olika för folk, ver en tjej som hade smycke i hela grav och det ser fortfarande normalt ut... ORättvist..
Aggeh

2012-08-23 10:01:09
Monia - mamma till Tuvalie

snygg du är ! =) Själv hade jag lite mer otur och dras med hänghud (kommer be om operation om det inte går tillbaka inom ett år) och massor av bristningar :( Men det är väl värt det antar jag ;)

hehe tuttarna! Vänta du bara tills du slutar amma, då blir det två tomma säckar kvar bara hahah ;)

Svar: Jag fick inga bristningar på mage men mina tuttar är hemska! Kan tänka mig det, fysjutton, bröstlyft nästa!
Aggeh

2012-08-23 11:56:47
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback