Everyting will be okay

Hej! 
Seg dag igår, inget blev gjort som det skulle av olika anledningar. Typiskt. På kvällen iallafall hade jag sådan tur att jag blev bjuden på jättego mat! Underbart!
Idag så ska jag och Elvin träffa Helena och åka till Valbo köpcentrum, hoppas på att det finns några mysiga reaprylar till oss. Jag skulle vilja ha en långklänning, nackdelen är att om jag ska hitta någon i min längd så måste jag titta på barnavdelningen typ. Jag är så jävla kort.

Aja, passar på att visa väggdekoren från balorina som sitter i mitt sovrum. 
Vill ni vinna en väggdekor/ett väggord från balorina så kan ni göra det >HÄR< det enda som krävs är en gilllning och en länk till dekoren.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback