Isiga isbitar är det jag vill ha.

Jag har haft en craving under min graviditet som hållt i sig från vecka 6-7 och det är McDonalds (som jag ogillade före jag blev gravid :S) . Sen har jag haft massa flera andra cravings i perioder.
Det som gäller just nu är att tugga isbitar! Den sjukaste craving av dom period cravings jag haft. Jag har ett ständigt sug efter dom där jäkla isbitarna så jag och hunden (som också gillar isbitar) brukar sitta och tugga isbitar när vi inte har något annat vettigt för oss.
Tidigare cravings har varit piggelin (detta gick över efter ett big pack med sånna), sen hade jag en period som jag ville ha MER med jordgubbssmak.
Ser det inte enormt smarrigt ut endå? :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback