Börja bygga gel naglar.

Har suttit i typ två dygn nu helt fast vid datorn och letat och forskat om uv gel naglar och uv gel kit osv.. Jag har bestämt mig för att börja bygga mina egna UV gel naglar då det är så j*vla dyrt att göra det på salong nu för tin. Enda kruxet är som sagt: Kommer jag att ha tid? Eftersom jag aldrig varit mamma förut vet jag inte hur mycket tid det kräver. Å andra sidan är vi ju också två om detta barn och Daniel är enormt insatt i det här med Ärtan!  Haha det löser sig :)
Klickar väl kanske hem detta kit och lite andra saker vid sidan om. Så får vi se hur det slutar. Vi får även se om bebis eller grejerna hinner först :)


KOMMENTARER
mimmi

Vart har du hittat det nagelkitet? jätte tacksam för svar :) kram!

Svar: Jag förstår inte va du menar med "kit"?
Aggeh

2012-10-14 19:00:52
URL: http://mimmimaard.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback