Ännu en till spjälsäng?

Har två stycken spjälsängar som vi fått helt gratis, men båda två är träfärgade och jag vill ha en vit eftersom det passar inte på rummet annars. Så tänkte att jag kan väl måla någon utav dom, men efter massa om och men inståg jag att om jag köper en spjälsäng för max 300:- så blir det samma sak som att jag målat någon utav dom plus att jag tjänar tid och slipper massa krångel.
Dom två andra kan jag ha en hos morfar och en hos farmorn :)
Så nu är jag på jakt efter en vit spjälsäng! Och har redan fått massa napp, det återstår bara att avgöra vilken utav dom som är bäst...


KOMMENTARER
Susanne

Vilken fin blogg och vilken härlig hobby du har.

Min man kör rally en veteranare och min dotter är kartläsare. Tävlar den 28 april i Kristianstad.

Lycka till med ditt underverk i magen och jag följer dig gärna.

Har liksom stor erfarenhet själv.

ha det bra och varma kramar från Susanne

2012-04-10 20:53:13
URL: http://margitohlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback