Sur på sms? EHM....

                                                   

Alltså ursäka men hur fan kan man vara sur på sms? Ibland kan jag få frågan "Är du sur?" bara för jag hoppat över att göra ett "<3" eller en smiley, WHY? Kom igen! Moget beteende? NONO! Måste man lägga in en fkn smiley eller ett hjärta för att slippa få frågan?
Det är nog näst intill omöjligt att avgöra vad med man smsar med är på för humör!
Detta är dock inte riktat mot endast en person utan flera gör så här! Förutom typ mamma och pappa för dom är vuxna och inte helt jävla puckad och tror att man kan avgöra humör på sms!
Lägg ner snälla, väx upp, vi är inte 12 nå mer!

GAAAH IRRITERANDE!
FUCK THIS!

 



KOMMENTARER
Durrr

usch det är fan det värsta jag vet! brukar få höra att jag är dryg bara för att jag inte gör smileys!

2010-11-21 21:56:52
URL: http://durrr.blogg.se/
Ymii

HÅLLER ABSOLUT MED!!

Har en massa med kompisar som tror att jag är sur på dem och då börjar de ignorera mig i skolan! Asså, ska man få en massa skit för att man inte orkar palla skriva "Heeej gmn <3<3:D:) vgd?? <3<3<3<3<3<3<3:D:D:D:D:D:):):):)" eller VAD?!?!

2010-12-07 21:35:15
URL: http://ymiis.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback