Djävulsrallyt

Haha, jag är ungefär den enda som faktiskt inte sett Djävulsrallyt som gått på kanal 5!!
Men nu iallafall så tog jag tid för mig och kollade det på http://www.kanal5play.se/program/play/djavulsrallyt .
Gud vad jag dog! Haha!!!
Är ni oxå lite efter och inte har sett det, GÖR det!!
Thomas Ravelli & Patrik Sjöberg -  Gamla tråkiga gubbar, eller ja Thomas e ju en rolig prick
Thomas: "Kunde inte svänga, det gick inte att svänga, kunde inte svänga" osv ca 7 gånger upprepar han det.
"Nu ryker han! Nu brinner han!"
Funktionären: "Den e ba lite varm"
Thomas: "Vart sitter jag fast nu då?"
Funktionären: "Den sitter ingenstans, du står på rampen??"
Markoolio & Sofia Wistam - Lätt mina favoriter!
Markoolio: "JAG ÄR SÅ RÄDD!"
Sofia: "DU ÄR MIN GUUUUUUUUUUD"
Claudia Galli & Salem Al Fakir - Måste säga att jag blev förvånad va bra Salem körde, mina fördomar var åt andra hållet...
Salem: " Åå vad dom gråter nu som byggt bilen"
"JAG SER INTE ÖVER RATTEN?!"
Claudia: "Näe, vad gulligt!"
Johan Palm & Robin Bentsson - HAHA guud vad jag skrattade åt livrädda Johan! Även att alla i programmet mobbade han.
Johan: "Jag har ju spelat Need for Speed så..."
Robin: "Du måste ha ratten rakt Johan!!"


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback