Aggehh.blogg.se´s Tävlingstips!

Barnvagn - 20/10

Kategori: Allmänt

Surfade runt och hittade en tävling och en grym blogg på köpet! 
Meekatt lottar ut en BARNVAGN! Näe jag ljuger inte. Det är sant. Självklart har jag deltagit och siktar mot att för första gången få kamma hem storvinsten!
 

Jag har nu hittat vagnarnas egna cadillac
Det är självklart Meekatt som ska ha ett tack!
Vagnen är en GRACO EVO, snygg som få.
Kan fällas ihop utan att behöva vara två.
Smidig bland folk och på stan,
Med svängbara hjulen så vill man köra hela dan'.
Den har ryggstöd man kan fälla helt,
Herregud som mamma blir man helt uppspelt! 
När regnet faller på så sätter du på meföljande regnskydd,
En pålitlig vagn så du slipper vara brydd.
En underbar åkpåse kommer man även att få.
Men så bra, Elvin slipper frysa då!
Nu ska jag fortsätta drömma om denna rullande gud
Drömma om att vinna så jag blir världens lyckligaste brud!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: