Utmanad av Monia :)

Jag har blivit utmanad av Monia att skriva 5 saker ni inte vet om mig! Spännande eftersom jag tycker detta är svårt :)

¤ Jag har inte sovit middag (sovit på dagen) sedan jag var spädbarn, på dagis satt jag själv och lekte när dom andra sov middag...

¤ Jag var ungefär 10 år när jag lärde mig att köra bil.

¤ När jag var liten/yngre så verkligen älskade jag grisar, samlade även på grisar som tex gosedjur och porslinsgrisar.
Tycker fortfarande om grisar men har gett upp samlandet och packat ner dom :)

¤ Jag har ett fruktansvärt temprament men har blivit duktigare och duktigare på att hantera det. Detta vet dock dom som umgås ofta med mig som kompisar och klasskompisar...

¤ Jag har otroligt svårt att ta emot komplimanger och beröm, tycker det är psykiskt jobbigt. Det är lättare att ta emot kritik.

Jag utmanar:
Alla som har ett namn som börjar på E.
För jag kommer inte på någon helt ärligt :),men skriv gärna om ni antar utmaningen så jag får läsa sedan vad ni skrev! :)


KOMMENTARER
elin

jag börjar ju på E, så jag tar väl och gör denna utmaning! ;)

2012-03-21 10:27:12
URL: http://elinbergsman.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback