Så här är det, punkt f*cking slut!



Ibland får jag (och många fler) dumma frågor som, "Varför snattar du inte?" och sånt, jo jag ska fan förklara nu!

Jag snattar inte för att jag har ALLTID haft råd med att köpa det jag vill!!

Jag röker inte för det är äckligt, vidrigt, man får gula tänder och det är TRASH, TATTIGT, och ah, det är helt enkelt ute, totalt under min klass!

Jag dricker inte tills jag spyr för det är samma sak där, det är under min klass, jag är bättre och "finare" än så! Det är ett väldigt omoget beteende och väldigt trash! Jag dricker i normala mängder.

Jag skolkar inte för vad har man för jävla framtid då? FUCKING TATTIGT!

Jag lånar inte mina kompisars kläder för jag har tillräckligt med egna kläder, återigen, tattigt och trash..



Hoppas ni fick svar på era frågor, det är så jävla enkelt, jag är bättre och fräshare än så!
Tyvärr har man väl gjort en del av grejerna där men jag står för det! men jag HÅLLER inte på med det!





KOMMENTARER
linda

håller med dig! Dock kan man ju inte direkt påstå att man är helt oskyldig. man har ju gjort lite fel saker. Håller med dig, om man ska dricka ska man gör det med måtta. Inte yra runt helt stupfull med fjortisstämpel i pannan!

2010-10-16 16:48:01
URL: http://baralindas.devote.se
Kusin emelie

Hej, bra skrivet kusin <3 jätte bra!!

2010-10-17 14:47:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback