Lyckan som vinner över olyckan.

Uppdateringen suger här sen jag lämnade in min telefon. Den dog. Jag vill blogga mer efetrsom att jag älskar det, men med fel telefon cch begränsad tillgänglighet till dator hindrar mig.
Iallafall, jag mår dåligt, och bra, men För varje dag blir jag mer och mer införstådd i hur lyckligt lottad jag EGENTLIGEN är. Jag har Elvin. Nog för att jag hört att kärleken till ett barn är något speciellt, men så HÄR?? Jag är så glad. Jag kan göra allt för den här grabben. Jag vet inte vad jag hade gjort utan den här minimänniskan. Det som mer är underbart är att jag ser hur han lyser upp även andras liv, vi är några runt om som har haft det jobbigt stundtals pga olika anledningar. Elvin räddar oss, jag tror det fanns en mening men att han kom när han kom.
Han sprider även glädje på stan. När vi går och möter någon skiner han rätt som det är upp och säger "HEEEEJ" med världens leende och glittrande ögon. Gubben som kanske såg bitter ch trökig ut skiner upp minst lika mycket. Då blir man varm om hjärtat.
 
När jag ser på honom så ser jag hela världen. 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback