Önskar livet ur barn?!

Kan en normal männsika skriva detta?

Det hela handlar om att jag har blivit tråkig sedan jag fick barn, ehm, ja? Okej? Det struntar jag i, Elvin betyder allt för mig så det gör ingenting för mig om jag är dötråkig.
Personen i fråga fann det väldigt roande att skämta om barn som blir sjuka och dör, vilket jag inte tolererade och sade ifrån.
Det är en väldigt lång konversation men jag visar bara det mest chockerande.
 
Denna tjej var tidigare min kompis, hon är aldrig någonsin välkommen tillbaka i mitt liv. Det hade varit en sak om hon sa att jag skulle dö, men när hon drar in min son som jag älskar över allt annat då blir jag tokig! Skulle vilja säga både det ena och det andra men vill inte sjunka till samma nivå. Jag önskar inte ens att min värsta fiendes barn ska dö.
Vad gör man? 


KOMMENTARER
Klara

Vem som hällst kan se att allt handlar om avundsjuka!
om man inte gillar barn kan man väll säga sin åsikt och sedan är det bra!
Det är bara barnsligt att driva det hela vidare... Alla har känslor och de ska man respektera!
/-.-

2013-01-21 14:27:06
MONIA

Seriöst vad har äcklet för fel i sin hjärna?! Tycker du ska lägga ut det där och hennes namn öppet på din fb.. ni har väl mest troligt massa gemensamma vänner, och dom borde se vad fan hon håller på med! Så kanske fler reagerar och säger åt na,förhoppningsvis börjar hon tänka efter lite om hennes vänner säger att det inte är friskt skrivet.

2013-01-21 15:07:14
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Anonym

Alltså vad är de för fel i huve på vissa människor?? :o
Du ska inte alls bry dig. Du och Elvin är älskad av så många! :love:

2013-01-21 16:05:16
URL: http://pillson.blogg.se
Carro - ÄnglaMamma till Sebastian

Jag vill döda den människan. Verkligen. Jag som vet vad det handlar om, hur det känns. Skulle inte önska det på Någon. Den där människan är inte normalt funtad. Tvångsvård någon?

Men jag skulle som Monia säger lägga ut konversationen och namn så alla kan se. Så får vi se hur många som tycker hon är så satans rolig.

Verkligen, hur kan man ens säga något sådant? Skit i om det är sandlådenivå vi ska trycka ner henne!

2013-01-21 16:15:10
URL: http://Carolineorkar.blogg.se
Tessan

Vilken jävla idiot!

2013-01-21 21:10:47
URL: http://theresestattin.blogg.se
Anonym

Samma här, du tar inte upp det du själv har skrivit, gör det! :)

Svar: Och varför ska jag göra det? :o
Aggeh

2013-01-21 21:46:13
käthe

Hej! Läser din blogg ganska ofta. Visa detta för hennes föräldrar o lärare, så de får upp ögonen, på denna tjej som i grund och botten inte mår bra. Det ligger nog mycket och trycker som behöver komma fram, jag tror hon behöver hjälp. Tycker du gör ett bra jobb med din son.
Känner inte dig men coolt att vara ung mamma. Stå på dig. Mvh från mamman med många barn.

2013-01-21 22:05:28
Sarah

Anmäl

Malin kahlin

Men gud vilken jävla idiot! Kommentarerna talar för vad jag tänker. Fan arg jag är!!

Puss <3

2013-01-22 08:03:40
URL: http://Malinkahlin.bloggplatsen.se
Malin kahlin

Men gud vilken jävla idiot! Kommentarerna talar för vad jag tänker. Fan arg jag är!!

Puss <3

2013-01-22 08:04:53
URL: http://Malinkahlin.bloggplatsen.se
Linda

Skrämmande att det finns flera alltså. Min syrras ex önskade livet ur hennes barn i magen, också via sms.. Detta älskade barn dog tyvärr också, och jag hatar karljäveln mer än någonsin, nästan så det känns som om det är hans fel! Personer som önskar livet ur barn, som är oskyldiga till allt ont är sjuka i huvudet och förtjänar själva att dö! Blir så jäkla förbannad. Att man ska få ta del av deras äckliga tankar. Anmäl henne/honom! Och krama ditt barn en extra gång <3

2013-01-22 21:48:56
My Kallebäck

ANMÄL!!!

2013-01-24 21:18:39
URL: http://mykallebeck.blogspot.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback