Helvete

Elvin hade feber igårkväll igen, 38 grader, jaja tänder tänkte väl jag... Men så vaknar pluttennu i ren panik vid 00 och var kokhet, 39,7 hade han! febern måste stigit rekordsnabbt och han va så slö att han inte ens orkade gråta ordentligt. Ringde 1177 eftersom han har haft feber till o från 1 vecka nu men det var en surtant som svarade idag och hon ville bara sova lät det som....
nu är klockan 05 och jag har inte sovit sen 00... Elvin har somnat 3 ggr men bara i 5 minuter. Nu har han somnat igen och jag sitter opp och vågar inte röra mig....
Blir ett besök till HC imon, så här kan vi inte ha det!
Stackarns älsklingsgrabben <3


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback