Busunge

Jag börjar få en riktig busunge här hemma kan jag lova. Elvin har lärt sig vad nej betyder. Nu är det så att han älskar kablar och när han tar sig runt på golvet och siktar in sig på kablarna så säger jag "NEJ Elvin" då gapskrattar han och hasar sig fram ännu fortare! Sen blir han sur bör jag tar bort honom.
Likaså vid matbordet när han ska äta lunch, det är jätteroligt att spruta ut maten ur munnen, speciellt när morsan säger nej. Haha herregud, tror jag kommer få en riktig vildbatting här ja. Fullt opp!

Nä nu lär jag gå för hunden tungkysser Elvin. USCH.




KOMMENTARER
Emely Tuväng

Söt! :D

2013-01-18 22:47:12
URL: http://www.emssan.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback